Legyél boldog!

Állandó oldalak

Friss topikok

Azért futni, mert jó, nem pedig azért, mert kell

2013.09.11. 10:53 Lzooltan

Az utóbbi hónapokban jóval kevesebbet futottam, mint korábban. Egyszerűen elegem lett belőle. Nagyon ritkán esett jól, a legtöbb verseny, vagy futás rossz élményként maradt meg. Hőség, izzó aszfalt, tömeg. A K&H Félmaraton rettenetes volt. A Hungaroringen rendezett futóverseny jól indult, hiszen igencsak ikonikus helyszínen volt, a hőség viszont sajnos ismét felülírta a mókát. Talán áprilisban futottam utoljára jó kedvvel rendszeresebben.

Júniusban beneveztem a mai Nike Félmaratonra. Nem igazán készültem rá, nem sokat foglalkoztam vele. Végül múlt héten átadtam a nevezésemet Nórinak, aki szerencsére pont akkor keresett rajtszámot. Helyette a 3,4 km-es Ligetkörre neveztem be. Úgy gondoltam, hogy ez bőven elég lesz most nekem.
 
Ancsur segített megfogalmazni, amit érzek. Ha az van bennem, hogy futni KELL, az rossz.
 
A poszt folytatását az EgyenSúlyt! blogon találjátok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futoka.blog.hu/api/trackback/id/tr695507099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása