Legyél boldog!

Állandó oldalak

Friss topikok

Elkezdődött az év - BUÉK 20

2014.01.06. 11:17 lukacszoli

Kevesebb, mint két hónappal ezelőtt estem egy méreteset. Bár már jóval korábban beírtam a tervek közé a BUÉK 20 teljesítménytúrát, de ott hirtelen úgy tűnt, semmi sem lesz belőle. Szerencsére a vártnál jóval hamarabb használhatóvá váltam. A felépülés még tart, de napról-napra jobb a térdem. Próbáltam kocogni, de érzem, hogy lazák még a szalagok. Merészség helyett most inkább a kelleténél egy picivel óvatosabb szeretnék lenni. Függetlenül attól, hogy a futás még megterhelő, a túrázás azért már apránként elkezdődhet.

Tehát úgy döntöttem, hogy mégis elindulok a BUÉK 20-on. Persze csak óvatosan, komótosan. Első az egészség.

A beszámolót az Egyensúlyt blogon olvashatjátok tovább.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futoka.blog.hu/api/trackback/id/tr335738079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása