Legyél boldog!

Állandó oldalak

Friss topikok

4. hét - Az eget s a világot, -0,3 kg

2013.07.22. 09:31 Lzooltan

4. hét hétfő

Reggel müzli. Ebédre párolt zöldségek szardíniával és egy kis sárgabarackos gombóccal. Uzsonnára pufi, majd vacsorára saláta és sült csirkecomb.

Napközben szokás szerint fel-alá mászkáltam a városban. Az egyik tárgyaláson ettem egy marék gabonapárnát. Utólag néztem csak, hogy mennyire tele van energiával. Viszont nagyon éhes voltam, muszáj volt már enni valamit. Többet kellene ennem reggelire, fél 10-re már szinte mindig kopog a szemem.

horcsog.jpg

04_01.png

Este úgy éreztem, hogy teljesen tele vagyok. Olyan volt, mintha egész nap ettem volna.

Napi eredmény:
1825 kcal
70 perc bringa

 

4. hét kedd

Ma is két találkozóm volt. Ráadásul mindkettő elég messze. Reggel egy órával később kellett csak indulnom és arra számítottam, hogy estére fáradt leszek, ezért inkább még délelőtt mentem futni. 5 km lett a vége. A két tárgyalás között akadt egy újabb szabad órám, ezt kihasználva bringáztam egy jót a környéken. 20 km, 26 km/h átlag, igyekeztem pörgetni, amennyire tudtam. A folyamatos forgalom lassított, de azért így jó jól sikerült.

Vacsorára palacsintát készítettünk teljes kiőrlésű lisztből, nagyon finom volt.

Ismét úgy éreztem, hogy megteltem, olyan, mintha sokkal többet ettem volna a normálisnál.

04_02.png

Napi eredmény:
1754 kcal
46 perc bringa
32 perc futás

 

4. hét szerda

Reggel kivételesen csak 10-re kellett mennem, ezért még előtte futottam. Ezúttal olyan zenét vittem, ami fél óra alatt, fokozatosan jut el a 150-es tempótól a 160-as ütemig. A tegnapi zene 155-160-165 között váltakozott, gyors volt és megerőltető. A mai viszont sokkal jobban ment. Bár ősszel több versenyen is futottam 160-as zenével, most a 155 fölötti tartomány gyorsnak tűnik. Tempóban így nézett ki:

  • 150 - 7:05 perc/km
  • 153 - 6:40 perc/km
  • 155 - 6:30 perc/km
  • 157 - 6:15 perc/km
  • 160 - 6:05 perc/km

 

A pulzusom is hasonlóan emelkedett. Az elején 150, a végén pedig 177. Ez nagyon magas. A meleg is emeli, de nyilván az emeli rajta a legtöbbet, hogy az elmúlt 2-3 hónapban alig futottam. Nem baj, néhány alkalom után elkezd majd visszaállni, utána pedig jöhet a fejlődés.

Ebédre vettem hummuszt. Nagyon finom, de elképesztően sok kalória van benne, vigyázni kell vele.

Vacsorára lecsót ettünk, kalóriaszegény verzióban:

  • 35 dkg paprika
  • 15 dkg cukkini
  • 55 dkg paradicsom
  • 1 db vöröshagyma
  • 2 gerezd fokhagym
  • egy kanál olívaolaj
  • só, bors

 

Az eredmény: olyan lecsó, ami egyrészt finom, másrészt mindössze 26 kcal az energiatartalma 100 grammonként. Volt még a csirkecombból hozzá egy kisebb darab. Utána sárgabarackot ettünk és szilvát.

04_03.png

 

Napi eredmény:
1744 kcal
70 perc bringa
32 perc futás

 

4. hét csütörtök

Hosszú nap, 6-kor keltem. 8-tól üzleti reggeli, utána estig folyamatosan tárgyalások. Két találkozó között a rendelkezésre álló kínált közül a legkevésbé rosszat igyekeztem választani, így egy gyros következett. Vacsorára pedig rakott tészta:

  • 250 g teljes kiőrlésű tészta
  • egy doboz tonhal, minimális olajjal
  • egy doboz szardínia, kevés olajjal
  • 225 g paradicsom
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 65 g pulykasonka
  • 190 g zsírszegény tejföl
  • mozzarella

 

Amíg megfőtt a tészta, a sajton kívül a többi hozzávalót összefőztem egy picit. Só és ilyesmi nem kellett bele. Kapott viszont egy csipet kakukkfüvet és néhány levelet az ablakban éldegélő rozmaringról. Az egészet összekevertem egy tepsiben és a tetejére szórtam a feldarabolt mozzarellát. 200 °C-on sütöttem 20-25 percig és el is készült. A csodás exceles kalkulátorom szerint a kész kaja energiatartalma kb 170 kcal / 100 g.

Úgy terveztem, hogy este elmegyek úszni, de végül az egész napos rohangálástól teljesen kimerültem, nem akartam tovább strapálni magam. Hétfőn viszont mindenképpen szeretnék elmenni úszni, megnézem, hogy mi is a helyzet. Nagyon szimpatikus a szálkai triatlon, egy ideje már gondolkodom rajta, hogy kipróbálom a legrövidebb távot, ami 500 m úszást, 22,5 km kerékpárt és 5 km futást jelent. Tegnap ismét beszélgettünk róla Ancsurral, szeretne indulni az L távon (1900 m, 67,5 km, 15 km). Korábban jártam már Szálkán, gyönyörű hely, jó lenne újra visszamenni körülnézni. Úgy gondolom, hogy az 500 m simán megy, inkább az idő kérdéses. Hétfőn lesz egy referenciám és az alapján meglátom majd, hogy mennyit lehet ezen javítani egy hónap alatt. Ha jól megy, valószínűleg benevezek.

Az elmúlt két napban jók voltak a futások. Úgy érzem, hogy elkezdett visszatérni a motiváció.

Napi eredmény:
? kcal, valahol 1800 és 2000 között. Mivel több becslés is van benne, ezért csak közelítő értéket tudok számolni. A reggeli jó eséllyel kevesebb volt 500 kcalnál, de mivel nincs pontos számom, inkább magasabbat tippelek.
104 perc bringa

 

4. hét hétvége

Egerben voltunk, nagyon jó volt. Jutott idő egy kis városnézésre is, sok szép helyen jártunk. Mindenféle finomságokat ettünk a hétvégén. Kalóriát kevésbé sikerült számolni, valószínűleg több is lett, mint amennyi a cél, viszont szinte csak egészséges ételeket ettünk. A szombati futás helyett kulturális edzést tartottunk. A Fejedelem volt a Várszínházban, nagyon megérte elmenni, minőségi szórakozás.

Vasárnap este kipróbáltam, hogy milyen bringázás után futni. Tekertem 10 km-t 28 km/h átlaggal, utána pedig futottam 2 km-t 6:27 perc/km-es tempóban. Ezzel a bringával városban nem igazán tudok ennél jobb átlagot menni, a nagy súly és a rövid áttételezés miatt kb ennyi a vége. Jól ment, egyáltalán nem volt nehéz elkezdeni a futást. Viszont sokkal gyorsabbnak éreztem, mint amennyit a végén az óra mutatott. Amikor ránéztem futás közben, mindig 5:40-5:55 körüli időket láttam, ehhez képest a végeredmény 6:27 lett. De ez egyáltalán nem baj, ha a versenyen meglesz ez a tempó, bőven elég. Hétfőn elmegyek úszni, ha azt is jónak érzem, akkor elkezdek készülni a versenyre. Közel egy hónap van még a rajtig. Úgy gondolom, ha kombinálom a futást a bringával, valószínűleg jobban fog tetszeni.

Fotor072290253.jpg

 

A hétvége eredménye:
? kcal
88 perc bringa
14 perc futás

 

A 4. hét összegzése

A mérlegelésen 98,9 kg-ot mutatott a mérleg, ami kb. 30 dkg-val kevesebb, mint a múlt heti mérlegelés. Szerdán reggel hirtelen felindulásból ráálltam a mérlegre és 98,6 kg-ot mértem. Nyilván azért lett több hétfő reggelre, mert valamivel többet ettem hétvégén, sportból pedig kevesebb jutott a hét második felére.

Lelkileg jót tett ez a hét, sok pozitív dolog történt, a motivációm is kezd visszatérni. Szeretnék valamivel több időt szánni a mozgásra, hogy a súlycsökkentés hatékonyabb legyen.

  • 7 óra 36 perc mozgás
  • 6 óra 18 perc bringa
  • 1 óra 18 perc futás

Szólj hozzá!

Címkék: verseny úszás motiváció kerékpár életmód futás fogyós sztorik 98kg

A bejegyzés trackback címe:

https://futoka.blog.hu/api/trackback/id/tr695408877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása