Legyél boldog!

Állandó oldalak

Friss topikok

Szivat az iPod

2007.11.16. 23:45 Lzooltan

Az iPodot használtam vettem, ennek van néhány hátránya. A legzavaróbb talán az, hogy az USB kábel kontakthibás. Ha jó kedve van, csatlakozik, de általában nem. Vagy csak USB 1.1-ként hajlandó felismerni a rendszer, ráadásul ilyenkor a gépre kötve nem is tölt.
Vettem egy új töltőt, FireWire kábellel, de csak 2 perccel az aukció leütése után bukkantam rá arra az apró tényre, hogy az iPod Video bizony nem támogatja a FW átvitelt. Fasza, megint buktam 3000 forintot. Azaz 6000-et, mert újabb 3K-ért kell majd vennem egy új USB kábelt.
Ha meglesz, végre le tudom formázni, mert eddig egyszer sem volt felcsatlakozva addig, hogy az iTunes be tudta volna fejezni.
A másik kedvencem az iTunes. Egy elbaltázott, koncepciótlan fos az egész, teljesen használhatatlan.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futoka.blog.hu/api/trackback/id/tr994936673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása