Legyél boldog!

Állandó oldalak

Friss topikok

Legyőztem az úszást!

2013.08.15. 15:40 Lzooltan

Kitűnően tudok úszni.

Gondoltam magamban, amikor azon kezdtem rágódni, hogy benevezek a II. Szálka Triatlon legrövidebb távjára. Rendszeresen járok úszni, legutóbb 20 évvel ezelőtt, általános iskola 2. osztályban voltam. Na jó, ennyire azért nem szörnyű a helyzet, néha-néha a strandon megküzdöttem egy-két hosszal, de ennél többre sosem volt igényem, szükségem. Az pedig főleg lelombozó volt, hogy amikor mégis megszállt az ihlet és valami csoda folytán egy uszodában kötöttem ki, 50-100 m után meg kellett állnom, mert rettenetesen szédültem és hányingerem lett.

Arról, hogy hogyan jutottam el 3 hét alatt szinte nulláról a 25 perc folyamatos úszásig, az EgyenSúlyt! blogon olvashattok bővebben.

Szólj hozzá!

Címkék: verseny úszás motiváció triatlon

A bejegyzés trackback címe:

https://futoka.blog.hu/api/trackback/id/tr575462106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása