Legyél boldog!

Állandó oldalak

Friss topikok

2. hét - Áááááááááá, -0,3 kg

2013.07.09. 22:39 Lzooltan

annoying.jpg

A kúra második hete elég extrémre sikerült. Annyit dolgoztam, mint máskor egy hónap alatt összesen. Az ötből négy munkanap is úgy telt, hogy reggel 6-kor keltem és este 10-11-re értem csak haza. A szerda rövidebb volt. Ki is használtuk az alkalmat és elmentünk futni. Azaz először Ancsur futott egyet, utána pedig együtt is kocogtunk egy 5 km-es kört.

Hétvégén Siófokon voltunk, végre sikerült pihenni egy napot. És fürödtünk a Balatonban! Ez idén tényleg nagy szó. Háromszor jártunk már a parton. Egyszer majdnem teljesen körbetekertem, egyszer pedig körbefutottuk. A víz lehetett volna melegebb néhány fokkal, de a Balaton-élmény így is tökéletes volt.

Kalóriát mértem, amikor alkalmam nyílt rá és a nagy rohanásban idő is jutott rá. Viszont mind csak részeredmény, mivel nem lett egy teljesen lemért nap sem.

Bűnbe is estem. Egyszer ettem kínai kaját.

Jövő héten beszerzek még egy mérleget. Eddig csak az irodában tudtam mérni, de a héten összesen 4-5 órát voltam bent, folyamatosan ügyféltől-ügyfélig jártam.

A 2. hét összegzése:

Ettem. Néhány napon biztosan több lett a végösszeg, mint 1900 kalória. Mostanában elég sűrű napjaim vannak, sokszor estig tart a hajtás. Bízom benne, hogy a második mérleg segít. Igyekszem jobban odafigyelni.

2507-large-dogs024-e1315462913308.jpg

  • 515 perc mozgás
  • 152 km kerékpár
  • 5 km futás
  • 0,3 kg súlycsökkenés
  • -1 cm csípőbőség

A program eddigi két hete alatt összesen 2,9 kg-ot adtam le.

996.jpg

happydog.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: motiváció kerékpár futás 12 hét 99kg fogyós sztorik

A bejegyzés trackback címe:

https://futoka.blog.hu/api/trackback/id/tr795398148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása