Legyél boldog!

Állandó oldalak

Friss topikok

PKR - Ötös drill flopon

2007.11.02. 19:24 Lzooltan

Sit&Go Tournamentet játszottam ma PKR-en, az egyik kéznél flopra ötös drill jött le. Eddig talán egyszer sem láttam ilyet ebben a rendszerben.
A versenyben második lettem, $1,80-t nyertem. 55 percig tartott, a végén már eléggé untam és A 10-re all-int mondtam. Az ellenfélnek A K volt, magasabb kickerrel nyerte a $4,20-at.A múltkori Sit&Go-n is második lettem, egy magasabb fullal nyerte az ellenfél.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futoka.blog.hu/api/trackback/id/tr844936664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása