Legyél boldog!

Állandó oldalak

Friss topikok

Néémmáááá

2005.12.14. 21:50 Lzooltan

Na tessék, megjött az írhatnékom.
Végülis, egész nap írtam, így, ez a kicsi még belefér a lendületbe.
Íííígen, megjelenik a GameStar Most Wanted rovat, mármint a dvd-n (materializálódott villanymédium...)
Na persze, ez önmagában nem nagy szám, inkább az a lényeg, hogy én írtam.
Aki nem ismer mostanság, annak leírom, hogy http://www.gamehunter.hu , itt fordítok szabad-free-időmben. Több, mint egy éve kezdtem, /pill projektvezető rangban.
Mivel én vezetem a Most Wanted fordítását, jött az ötlet, hogy rovat. Láss csodát, megkerestek a Gamestartól, hogy akkor nosza.
Tehát, a januári számban ott lesz a mi kis mutatványszámunk. Minden kezdet nehéz....

Előrelépés, minden szempontból. Bár elsődlegesen ez az írósdi nem a profilom, de néha rám jön, hogy mégis, jóság az.
Pl nfscentral - itt is van nehány szösszenetem, a gamehunter portálon is olvasható ez-az + itt-ott, a figyelmes szörföző rábukkanhat a nevemre.
Ha a számok oldaláról veszem, az online írásom legjobb esetben mondjuk néhányezer olvasóhoz jut el. De ez más, sokezres példányszám. Úgy gondolom, 30-45%-ot elér a rovat és ők is elérnek a rovatig. Igen, ez van. Remélem, sok visszajelzés lesz; megtetszik a olvasóknak az alapötlet és állandó rovat leszünk az újságban. Majd kiderül. Mindenesetre mindent meg kell tenni, hogy a tartalom minél színesebb, érdekfeszítőbb legyen.

'ne sokat elmélkedj, hanem eleget' wohoooo


ja, majdnem elfelejtettem: Zanga! Zanga!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futoka.blog.hu/api/trackback/id/tr194936581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása