Legyél boldog!

Állandó oldalak

Friss topikok

100 kg alatt, 40 kg fogyás, 1 év futás, 1 év DK Team

2013.02.01. 13:19 Lzooltan

A két kép között az éles szemű megfigyelő 40 kg különbséget fedezhet fel. Ha már ez a before kép ilyen bohókás, úgy gondoltam, hogy legyen az új after kép is egy kicsit formabontó.

997.jpgEgy éve csatlakoztam a DK Teamhez, akkor döntöttem el, hogy a futást fogom segítségül hívni az új életmód felé tartó utamon. Az évforduló reggelén a mérleg hatalmas meglepetést tartogatott, 10-12 év után először mutatott kétjegyű számot. Egy évvel ezelőtt 124-125 kg voltam, ez egy év alatt 25 kg fogyást jelent. Amikor elkezdtem a fogyással foglalkozni, 3 évvel ezelőtt, 139 kg körül lehetett a maximum. Azaz, eddig 40 kg-tól sikerült megszabadulni. És ami a legfontosabb, hogy mindezt úgy sikerült elérni, hogy közben végig tudtam figyelni az egészségemre. A térdem és az összes ízületem stabil és ép. A megfelelően felépített edzéseknek és a pulzuskontrollnak hála úgy tudok egyre hosszabbakat és lendületesebbeket futni, hogy a pulzusom normális, egészséges keretek között marad. Folyamatosan tudatosítom, hogy az edzés nem verseny. Azzal nem jutok előrébb, ha a mindennapi mozgás során akarok csúcsokat döntögetni és rettegő, űzött vad módjára hajszolom a jelenlegi szintemen elérhetetlen teljesítményeket. Azt a fejlődési ívet próbálom megtalálni, ami lehetővé teszi azt, hogy ha szeretném, akár hosszú évtizedek múlva is képes legyek elérni a megcélzott eredményeket. Aki nagy lángot éget, könnyen megégeti magát és minél többet tanulok a sporthoz kötődő témákról, egyre inkább látom, hogy ha valaki figyelmen kívül hagyja a képességei és adottságai által szabott lehetőségeket, előbb-utóbb szinte biztosan falnak fog ütközni. Lassan járj, tovább érsz. A futás remek tanítója az alázatnak és a türelemnek.

A célokat kijelöltem, igyekszem mindet megvalósítani. A lényeg továbbra is a folyamatos, de fokozatos és jól megalapozott fejlődés.

85 X 85 approx weight 40kg.gif

2 komment

Címkék: évforduló futás 99kg

A bejegyzés trackback címe:

https://futoka.blog.hu/api/trackback/id/tr945056705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iramszarvas 2013.02.01. 13:45:56

Gratulálok!

Én ha a saját fogyásomra gondolok, mindig elképzelem a leadott zsírt olyan kis félkilós téglákban, amilyenekben a sertészsírt árulják! Na a te halmod legalább háromszor akkora, és még nő! csak így tovább!
süti beállítások módosítása