Legyél boldog!

Állandó oldalak

Friss topikok

Tekertem - egészen hazáig!

2013.08.14. 10:57 Lzooltan

Jövő hét végén lesz a következő kerékpáros kihívás, a 24 óra bringa. Különböző távok és versenyszámok lesznek, a széles választékból az éjszakai 100 mérföldes távot választottam. 160 km, rajt éjfélkor, cél legkésőbb reggel 8-kor.

Sokat szoktam bringán ülni, ahova csak lehet, tekerek. Általában összejön évi 5000 km. Korábban részt vettem már néhány kerékpáros versenyen, de a komolyabb események kimaradtak. Egyrészt inkább közlekedési eszközként használtam a bringát, másrészt elsősorban MTB-vel jártam, ami kevésbé optimális a hosszabb távok leküzdéséhez. Nemrég sikerült beszerezni egy Mali Ironman országúti kerékpárt, szóval mostantól minden adott az induláshoz. 

A poszt folytatása az EgyenSúlyt! blogon olvasható.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futoka.blog.hu/api/trackback/id/tr825458729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása