Legyél boldog!

Állandó oldalak

Friss topikok

Megvan az új külső – Schwalbe Silento II

2010.03.23. 22:48 Lzooltan

A napokban írtam, hogy kiszakadt a bringa első gumiköpenye. Még aznap este megrendeltem az újat a bikediscountnál, ma sikerült átvenni. Egy Schwalbe Silento II. lett a szerencsés kiválasztott. Aszfaltra való, keskeny, olcsó, csendes. Kb ezek voltak a főbb preferenciák; ez mindnek megfelel.

Megküzdöttem vele, elég nehezen ment fel, de azért csak sikerült. Este kipróbáltam, nagyon jól gurul, hangja egyáltalán nincs és a tapadással is elégedett vagyok. Jóval keskenyebb, mint az előző gumi, egyelőre nagyon tetszik.

DSCF5705 DSCF5726 DSCF5730 DSCF5737 DSCF5742 DSCF5758

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futoka.blog.hu/api/trackback/id/tr994936950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása