Legyél boldog!

Állandó oldalak

Friss topikok

Fogyós sztorik #001

2013.05.05. 13:54 Lzooltan

Előtte rengeteg ruhám volt. Szekrényre való ing, öltöny, nadrágok. Most, hogy mindent le kellett cserélni, alig tölt meg egy sporttáskát a teljes ruhatáram. Szerettem volna ma venni egy inget, hogy ne csak ez a két darab árválkodjon a szekrényben. Az üzletben, ahol voltam, nem volt lehetőség felpróbálni. Korábban 46-48-as ingeket hordtam, szóval nem tűnt reménytelennek, hogy egy 42-es jó lesz. Kifizettem és gyorsan kerestem egy mosdót, hogy felpróbáljam. Jópofa ing, tetszik, a szabása is rendben van. Na de a mérete... Hiába kisebb 6 számmal a korábbi méretemnél, úgy áll rajtam, mintha egy hatalmas zsákot húztam volna magamra. Nagyon meglepődtem, de úgy néz ki, hogy 36-38 környékén lesz valahol a megoldás.

Ismét megtapasztaltam, hogy fejben jóval tovább tart lekövetni a fogyást, mint testben.

ShirtSizeGuide2.jpg


Szólj hozzá!

Címkék: motiváció életmód fogyós sztorik 98kg

A bejegyzés trackback címe:

https://futoka.blog.hu/api/trackback/id/tr705282050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása